.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که .... استاندار : سرعت قطار بهره وری در استان قابل قبول نیست / رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي : مازندران در تحقق بهره وري در كشور پيشگام است
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که ....(ادامه)
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد .

نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم معرفی شد
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد . (ادامه)
انتصاب رئيس جديد مركزعلمي كاربردي چوب و كاغذ مازندران
شمال نیوز : رستمیان كه داراي مدرك دكتري مهندسي مكانيك ، دانشيار دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري و يكي از پژوهشگران برتر كشور ميباشد جانشين ولي اله رضايي در اين مركز شد.....(ادامه)
طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد. يك گيلاني، مشاور معاون رئيس جمهور در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي شمال كشور شد
طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز: وی متولد شهرستان شاهرود استان سمنان در مقابل چشمان استاندار و نمایندگان مدعی مازنی به عنوان یک مدیر غیر بومی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد ..... وقتی در بهداشت و درمان استان قحط الرجال است / یک غیر بومی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد !
شمال نیوز: وی متولد شهرستان شاهرود استان سمنان در مقابل چشمان استاندار و نمایندگان مدعی مازنی به عنوان یک مدیر غیر بومی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد .....(ادامه)
شمال نیوز: با صدور حكمي از سوي مديركل راه و شهرسازي استان مازندران ، مهندس مونا محمدی به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی ...
«مونا محمدی» اولین رئیس راه و شهرسازی زن در مازندران شد
شمال نیوز: با صدور حكمي از سوي مديركل راه و شهرسازي استان مازندران ، مهندس مونا محمدی به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی ... (ادامه)
گذشتن خطر از بیخ گوش ورزشكار جوان
ورزشكار 20 ساله بابلی بعد از ايست قلبی به زندگی بازگشت.(ادامه)
سرقت اينترنتي در صدر جرائم فضاي مجازي مازندران
رئيس پليس فتاي مازندران گفت : برداشت غيرمجاز از حساب هاي بانكي يا سرقت هاي اينترنتي در صدر جرائم اينترنتي استان قرار دارد.(ادامه)
شمال نيوز: پروفسور احمد احمدپورکاسگری عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری و رییس اسبق دانشگاه مازندران صبح امروزچهارشنبه براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. پرفسور احمدپور دار فاني را وداع گفت
شمال نيوز: پروفسور احمد احمدپورکاسگری عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری و رییس اسبق دانشگاه مازندران صبح امروزچهارشنبه براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
سفر رئيس قوه قضاييه به مازندران
(ادامه)
آمار فوتی‌های آنفلوانزا به ۵۷ نفر رسید
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، ضمن تشریح آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزا در کشور، از فوت ۵۷ بیمار مبتلا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این پزشک جهادی و بدون مرز در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران گفت : انتخاب يك پزشك بعنوان طبيب جهادگر آنگاه معنا و مفهوم مي يابد كه همه انسانها فارغ از نژاد، مليت از وجود او بهره مند شوند. .... تجلیل از پزشک مازنی به عنوان برترين پزشك جهادي كشور
شمال نیوز : این پزشک جهادی و بدون مرز در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران گفت : انتخاب يك پزشك بعنوان طبيب جهادگر آنگاه معنا و مفهوم مي يابد كه همه انسانها فارغ از نژاد، مليت از وجود او بهره مند شوند. ....(ادامه)
سفر هيئت اقتصادي ويتنام به مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد..... « دکتر عمادی » مشاور معاون تحقيقات و فنآوري وزارت بهداشت شد
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد.....(ادامه)
* عليرضا يونسي رستمي
آرمان روحاني؛ اقتدار ايران ، عزت اسلام و اعتلاي مردم
* عليرضا يونسي رستمي (ادامه)
راهبردهاي توسعه وپیشرفت از زبان دكتر شاعري
(ادامه)
انهدام باند بزرگ کلاهبرداري اينترنتي در مازندران
باند بزرگ کلاهبرداران اينترنتي با21 ميليارد ريال کلاهبرداري توسط پليس فتا استان مازندران شناسايي و متلاشي شد . (ادامه)
شمال نیوز : سیف اله علی نیا  که در دو دوره منتخب اول مردم شهر بابل در شورای اسلامی شهر بوده است قصد دارد در انتخابات پیش روی مجلس شورای کاندیدا شود .... «سیف الله علی نیا» از عضویت شورای اسلامی شهربابل استعفا کرد
شمال نیوز : سیف اله علی نیا که در دو دوره منتخب اول مردم شهر بابل در شورای اسلامی شهر بوده است قصد دارد در انتخابات پیش روی مجلس شورای کاندیدا شود ....(ادامه)
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... از موافقت با استعفای یک عضو شورا تا اشکالات یک مصوبه !
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... (ادامه)
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد:  تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10  سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و .... اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان بماند
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد: تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و ....(ادامه)
مازندران۲۰سال دیگر بیابان می‌شود
سبزترین استان کشور در آستانه بروز فاجعه زیست‌محیطی قرار دارد.(ادامه)
انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
پيام تبریک رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران بمناسبت آغازسال تحصيلي
(ادامه)
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند . آقا میری:چه کسی برای ریاست شورا عقده کرده است ! احمدی:رای من با کمک سازمانهای شهرداری بدست نیامده!
همه چیز عجیب و غریب است ! عده ای جلسه شورا را آبستراکسیون می کنند و از اکثریت می اندازند تا گزینه ریاست گروهی دیگر بر مسند ننشیند و عده ای که گفته می شود قصد شاخ و شانه کشیدن برای شهردار را دارند هم کوتاه نمی آیند .(ادامه)
نخستین همایش زن و رسانه در ساری برگزار شد
(ادامه)
تقدیر استاندار مازندران از دانشگاه آزاد ساري
(ادامه)
همايش استاني گفتمان اعتدال در دانشگاه مازندران
(ادامه)
هر 3ساعت، یک ساروی بدلیل سکته میمیرد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.